Piję wodę prosto z kranu

Znam ludzi, którzy sądzą, że jakość wody w ich mieszkaniach nie spełnia konkretnych wymagań. Ja nigdy wcześniej nie zwracałem na wodę w domu wystarczająco dużej uwagi. Było dla mnie jasne, że moja woda była twarda. Baterie obrastały kamieniem, a z czajnika wylatywał osad. Przyzwyczaiłem się do takiej postaci rzeczy.
Zmieniłem zdanie gdy porozmawiałem ze specjalistami. Kontakt do firmy znalazłem tutaj: http://www.klarsan.pl/kontakt/. Doznałem szoku gdy dowiedziałem się, że woda ma bardzo duży wpływ na smak jedzenia czy suchość skóry po kąpieli.

Na stronie producenta pod adresem  dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu. Problem kamienia kotłowego i osadu w instalacji mogłem rozwiązać instalując zaproponowany przez handlowców zmiękczacz do wody http://www.klarsan.pl/dom/zmiekczacze-wody/.

Z instalacją urządzenia miałem dosyć duży problem. Nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy na serwisantów i wziąłem instalację w swoje ręce. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Po stoczonym boju doprowadziłem instalację do ładu i składu. Woda w kranie jest czysta i zdrowa, a skóra po kąpieli nie jest przesuszona.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kiedy jest potrzebny filtr do wody?

Jak sprawić, by woda była uzdatniona?